kunjungan kew


terima kasih

Monday, March 1, 2010

Hospitall...Trojan

hari ni aku g klinik kampar 2 sbb telinga aku ni asyek berdenggung jewk....aku g gan mak aku sbb aku x tau nak g jmpe doktor mcam mane kat sini,,klau kat osptal kat manjung 2 aku ddah tau lah sbb dah 2 thun aku bermusafir kat sne.hhehe...smapi kat sne pkul 3...aku gan mak aku pn ambek no...dpt no 1893..cewah ingat lagi 2..dah dftar kteorang g tmpat menunggu..kat s2 no baru 1876..1878...1880...mak aiii..lambat lagi lah nak menunggu nie..aku pun x tau nak buat apew kat s2...dah lah sjuk kat dlm klinik 2...aku smbang gan mak aku jewk lah..sembang mcam2 nak mghlangkan kebosanan....ayah aku dah hlang g mane entah..jlan2 lah kowt kat dlam osptal 2...no yg ade tbe2 trus mlompat jadi 1892...1891..1894..mane no aku....aku pn x tau..kteorag tnggu lah jgk..tnggu2 dah nak dkat 1 jam stengah baru msk..mak aku tnye knape no dea x ikut trutan...doktor kat s2 ckap no gliran dah bercampur2..aku pn x tau bercampur mcam mane..biarlah..aku jmpe doktor..doktor ckap x de ape2..doktor bg ubat..kteorang pun g ambek ubat...lame gak lah dok dlam osptal 2..g pkul 3 blek 4.45...jmpe doktor x smpai 5 minit..tunggu jewk lame..ish2....lpas 2 aku g dftar name nak ambek lesen moto kat gopeng..hahah,bru daftar name jewk..kwan2 aku dah dpt p dah..biar lah..lame2 nanti aku dpt gak p kan kan kan........
aku balek tdi laptop kakak ipar aku kne trojan..ni pun aku update kat cc jewk ni...aku x tau mane dtang trojan cel*** ni...yg aku tension jewk movie aku x backup lagi sme gan pix..biar jelah..aku rase bnde2 2 dah wbak trojan kowt..hahah..aku x tau nak tlis apew dah....apew2 pn thanx sbb bace .huhu

0 pesanan: