kunjungan kew


terima kasih

Sunday, June 6, 2010

naek2 bkit

hari ni byak knduri kwen...kat bandar baru..batu karang..kuala dipang..tp aku g kat kuala dipang jewk..tp aku bkan nak cte sak knduri kwen ni..nak cte psal adventure to batu berangkai.ho3..

lpas blek orang kwen 2..dlm pkul 2..rase nantok lah plak lpas knyang mam nasi myak..mse 2 aku tgh msg gan bff aku mcam mane plak aku leh ttdo....sory2.tertdo lah bff.ampun2..dlam pkul 4..aku dgar ade orang pnaggil2 nama aku..aku bgun lah g tgk..rpe2 arif.rahim gan shizul dok terpcak dpan umah aku...deorang ajk aku g jln2..aku pun trus g mandi..dah mandi manda..aku pun g lah.mase 2 deorang tnye tau jaln ba2 berangkai x?aku ckp x tau..shizul ckp..kte redah ..pas2 bermule lah pjalan g ba2 berangkai..dah nak smpai area2 b2 berangkai 2..aku ckp gan arif..mcam kat negeri laen jewk..yelah gan suasana sjuk..redup..yelah dkat2 gan gnung kan.

ingat akn dekat jewk..tp nsk ke ba2 berangkai 2..jlan dea berbkit2..mmg cerun..kteorang kne lah trun serong mto..sbb mto x dpt nak naek..dah 2.jlan plak berlubang2..lame gak lah nak naek atas..kiri kanan byak umah orang asli..tp umah orang asli dah moden dah.bkan mcam dlu kala.ha3..


mase nak naek atas jlan kakai sambil sorong mto..shizul asyek mengeluh pnat..dea kate dea x larat..rase nak mletup dah bdan dea x than sbb nak naek bkit..tp kteorang pkse gak..berpeluh2 lah gak sblum spai kat atas.smpai kat atas..shizul trus cri tmpat ddk..dea kte dah x larat..ni lah kali terakhir dea naek kt atas..kat atas 2...rami gak orang..tmpat dea pun best..luas..tp bhaya gak sbb byak batu2 besar..abis 2..kteorang pun trun lah sinngah smbyang kat masjid kmpar..pas2 lpak kdai ghany..g tasek gan faisal gn trus blek..pnat gak bdan..mybe sbb naek bkit 2 kowt.ha3


shahizul kepenatan.ho3


"mcam ni kew kadet bomba...lembik jewk."arif kte kat shahizul.



serong2 mto..save mnyak rahim kate.


sungai2

0 pesanan: