kunjungan kew


terima kasih

Thursday, February 18, 2010

PagI yG x Best

Kwan kdanG2 besT..kdanG2 Buat Kte tensIon jewK.......urmmmm...taPi x Pelah akU bangge dpat Kwan Mcam deoranG wlaupUn deOranG mcam 2 kan.aKu Pun Bkan smpUrna sngat pn ..x Pe...xPe..Aku x Tau naK ckap apew daH......BiarjeLah deoranG 2...aKU KdaNg2 aKu nak Jewk rase mcan x nak Knal gaN deoranG...tp Nak Buat macam Mane..aKu x bleh nak mcam 2...sbb deorang yg slau buat aku rase seronok sngat.,,ape2 pUn..aKu synG kat KeOranG...aKu nak mntaK maap kat sMua kwan2 aKu yg Aku pnaH buat slah......verY Sorry FroM MY deeP2 Heart.aKU akan cUbe jdI kwN yG baIk Bg KeoranG wlaupN aKU tPkse TaHan KsaKitaH haTi akU ni...Smua UntUk Kwan2 aKU...aKu Bkan Kaya naK banTu dNgan dUit..Tp Aku aKn cBe jd Pndengar Yg baek bg keorang sMua....klaU keoranG ade maslah...IhGatlaH Yg aKu sntiase ade Bg KeOrang Smua.huhuhu

0 pesanan: