kunjungan kew


terima kasih

Sunday, February 21, 2010

Penat-PenaT

Pagi ni kat umah aku ade 4 orang jew....ayah..mak..aku,gan adik aku..mak aku pun mlas nak mask so kteorang g epoh nak mkan tgh hari..klau naki makn tgh hari kat epoh..kteorang mmg g tasek raban..are kdai mkan dea kat2 gan stdium perak..mmg slalu g s2 klau mak aku mlas nak msak atau dah x tau nak msak apew.mmg byak lauk laut kat s2 gan orang ramai...rmai gler orang smapi aku kne ddk dlu ambek tempat..bg ayah,mak gan adk aku ambek nasi dlu..klau x.mmg x dpt tmpat lah kteorang..lpas 2..kteorang pun g lah tf batu gjah..nak g jj gan parade dah boriung dah..pegilah s2..lpas bli brang dpur kat s2..g lah umah makcik dkat area2 s2time 2 plak kdredit x de..x dptlah nak msg gan nonie..tpkse lyan cte mck aku..sembang2 smpai pkul 4...kteorang pun blek lah..sblum blek 2..singgah pasar mlam kuala dipang..mkan bihun sup jab..penat gler mase 2..aku dari b2 gajah smapi psar mlam 2 tdo jewk..adus2...smpai umah pkul 6..hari pun hjan ...pnat gler rase bdan aku skaranhg ni..nak tdo..mlas plak..2 yg update blog aku nie.uhuh

kat tasek rabanTf batu gjah

0 pesanan: